Hoe mogen we u helpen?

Onze collega's aan het woord

Van Kuringe Adviesgroep is een professioneel familiebedrijf met een uniek dorpskarakter. Wat ons zo uniek maakt zijn onze medewerkers. Daarom stellen wij graag enkele medewerkers aan u voor.

Receptie

De receptie is uw eerste aanspreekpunt, zowel aan de telefoon als op kantoor. Anita, Myrna, José en Tamara omschrijven zich als een gezellig en goed op elkaar ingespeeld team. Ze bieden u graag een luisterend oor en het afwisselende contact met zowel klanten als collega’s vinden ze erg fijn.

Werkzaamheden

De belangrijkste taak van de receptie is de telefooncentrale. Daarnaast verwerken zij de post, polissen en groene kaarten. De laatste jaren zijn deze werkzaamheden flink gedigitaliseerd en wordt er meer gemaild dan per post verstuurd waardoor de verwerking sneller gaat. Zeker in deze coronatijd is het van belang dat documenten digitaal beschikbaar zijn. Zo kunnen mogelijke knelpunten makkelijker verholpen worden.

Taakverdeling

Elke ochtend verdeelt de afdeling tijdens de dagstart de werkzaamheden over het team. Sinds Maart vorig jaar wordt er thuis gewerkt dus gaat dit via skype. Dit heeft de afdeling op de proef gesteld maar uiteindelijk zijn ze er hierdoor achter gekomen hoe goed ze op één lijn zitten. Iedereen wil altijd het beste uit de afdeling halen.

Samenwerking

Myrna en José werken al zo’n dertien jaar bij Van Kuringe Adviesgroep en Tamara en Anita beiden drie jaar. Door de jaren heen is een fijne samenwerking ontstaan, werken ze met een eenduidige werkwijze en weten ze wat ze aan elkaar hebben. Op deze samenwerking zijn ze heel trots. Ook buiten werktijd hebben ze contact, waardoor er een sterke band is ontstaan. Verder zijn ze flexibel en collegiaal en zien ze de organisatie als een grote familie.

Daar is de organisatie dan weer erg trots op!

 

Hypotheekafdeling

Rachel, Bart, Rene en Gerrie staan van maandag t/m vrijdag voor u klaar om al uw vragen omtrent uw hypotheek te beantwoorden.

Unieke samenwerking

Vorig jaar heeft dit team kritisch gekeken naar hun manier van werken. De directie van Van Kuringe Adviesgroep heeft het team de ruimte gegeven om zich te ontwikkelen en hierdoor is er een nieuwe werkwijze ontstaan. De lijnen zijn kort en de directie staat dicht bij het personeel. Dit maakt de organisatie authentiek en onderscheidend. Daardoor is er een unieke samenwerking ontstaan, waarin iedereen ernaar streeft om op dezelfde lijn te zitten, naar elkaar te luisteren en elkaar in zijn/haar kwaliteit te laten werken.

Trots

De afdeling geeft aan het meest trots te zijn op de gerealiseerde nieuwe werkwijze. Door deze in de praktijk uit te voeren, wordt er veel efficiënter gewerkt. Het team is trots op de fijne onderlinge sfeer en de wil om een stapje extra voor elkaar te zetten.

 Rene, Rachel en Bart Van Kuringe Adviesgroep 

 

Marjet en Peggy

Aan het begin van de samenwerking  tussen Marjet als Peggy in 2005 dachten beiden dat ze het samen niet lang zouden uithouden. Ze zijn allebei zeer uitgesproken, maar door vijftien jaar samenwerking zijn ze inmiddels zo op elkaar ingewerkt dat ze precies weten wat ze van elkaar mogen verwachten.

Bereidheid om elkaar te helpen

Peggy is ooit bij Van Kuringe Adviesgroep begonnen als zaterdaghulp en is inmiddels doorgegroeid tot coördinator van de commerciële afdeling. Ze is Marjet dankbaar voor hetgeen wat ze haar heeft geleerd en dat ze altijd een sparringpartner heeft om financiële complexe zaken te bespreken. Marjet vindt het buitengewoon prettig dat Peggy haar afspraken nakomt en kundig en klantvriendelijk is. De bereidheid om elkaar te helpen, maakt de samenwerking zeer geslaagd.

24/7 Bereikbaar

Marjet is het meest trots op haar gezonde portefeuille. Omdat ze al meer dan dertig jaar over de vloer komt bij haar relaties is er een bijzondere band ontstaan. Het ontzorgen van een relatie bij bijvoorbeeld een schade tot aan hele persoonlijke zaken zoals een geboorte of overlijden maakt het werk divers. Zaken moeten opgelost worden en daar zorgen ze samen voor. “Ik ben eigenlijk 24/7 bereikbaar voor mijn relaties. Als een relatie o.b.v. premievoordeel kiest om zijn verzekeringen elders onder te brengen, komen ze veelal later weer terug omdat ze dan beseffen dat de service die wij bieden nergens anders te verkrijgen is.”

Peggy en Marjet Van Kuringe Adviesgroep

Wat is het voordeel van hypotheek oversluiten?
meer informatie
Bereken de maandlasten
meer informatie
Wat gaat de hypotheekrente doen?
meer informatie